با GPRS ایرانسل به اینترنت متصل شوید
 
تخصصی
 
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : مانی

ورود اپراتور ایرانسل به کشور موجب شد تا یکی از سرویس های رایج دنیا که همان GPRS است، در کشور نیز ظهور و بروز پیدا کند.

به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، با ورود GPRS ، این امکان فراهم شده است که بتوان از روی تلفن همراه و رایانه های شخصی امکان اتصال به اینترنت را در هر زمان و مکان در اختیار داشت.

بر همین اساس آی تی لاین در گزارشی نحوه اتصال به اینترنت از رایانه با استفاده از GPRS را تشریح کرده و آورده است:

کار با آن به راحتی کار با کامپیوتر شخصی نیست و محدودیت های خاص خودش را دارد.

برای نحوه اتصال کامپیوتر شخصی به اینترنت از طریق GPRS ابتدا می‌بایست از طریق نرم افزار موجود در pc suite یا از طریق connection wizard ویندوز اتصال ایجاد کنید.

از آنجایی که اتصال به روش دوم ساده تر و برای تمامی گوشی‌ها قابل استفاده است، روش اتصال با GPRS از طریق connection wizard توضیح داده می‌شود.

قبل از شروع به کار ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات GPRS بر روی گوشی شما به درستی انجام گرفته است یعنی اینکه می‌توانید از طریق موبایل خود به اینترنت متصل شوید که برای این کار می‌توانید تنظیمات GPRS ایرانسل را از سایت این شرکت به نشانی www.irancell.ir/layer2/?id=73 دریافت کنید.
mobile

برای شروع، نرم افزار مربوط به گوشی خود را از درون CD بر روی کامپیوتر خود نصب کنید سپس از طریق کابل USB با بلوتوث گوشی را به کامپیوتر متصل کرده و کمی صبر کنید تا مشخصات و تجهیزات گوشی شما بطور کامل توسط کامپیوتر شناخته شود و پیغام found new hardware , your new hardware is installed and ready to use در taskbar ظاهر شود.

اکنون از طریق new connection wizard یک اتصال dialup درست کنید و پس از گذراندن سه مرحله نخست به قسمتی می‌رسید که باید مودم گوشی را انتخاب کنید. سپس گزینه مودم گوشی را انتخاب کرده و مراحل کار را ادامه می‌دهیم.

پس از انتخاب نام کانکشن، باید شماره #8***99* را به جای شماره تلفن ISP در کادر مربوطه وارد کنید و در مرحله بعد کادرهای مربوط به username و password را خالی بگذارید و مراحل ساخت کانکشن را به پایان ببرید.

اکنون کار تمام است و تنها کاری که باید بکنید اینکه که مثل همیشه دکمه dial را فشار دهید. مطمئنا برای ورود به دنیای اینترنت شما را زیاد منتظر نمی‌گذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تخصصی و آدرس manyoh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 9851
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1